عنوان انگلیسی مقاله: Diagnosis of Induction Machines’ Rotor Faults in Time-Varying Conditions
عنوان فارسی مقاله: تشخیص عیب روتور ما شین های القایی تحت شرایط متغیر با زمان
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تجزیه و تحلیل مشخصه ی جریان موتور، روشی مرجع برای تشخیص عیب  روتور و ماشین های القایی می باشد.در هر صورت در شرایط متغیر با زمان عیوب روتور سبب تغیردر سرعت و لغزش  می شود که در نتیجه آن اجزاء کنار گذر که در عرض باند  پراکنده اند ، متناسب با تغیرات رفتار می کنند . کار بردهای  درایو سرعت متغیر در صنایع  هوایی ، لوا زم  خانگی ، خطوط راه آهن ، صنایع اتو ماسیون وهمچنین در ژنراتور های الکتریکی که برای توربین های بادی بکار می روند، رایج است. در این مقاله روشی ساده و مؤثر ارائه شده است که امکان تشخیص عیوب روتور درایوهای ماشین های القایی  که در شرایط  متغیر با زمان کار میکنند را میدهد. این مسئله زمانی که  سیستم  کنترل سیگنالهای  مناسبی  را مستقیما" مرتبط  با درایوهای  کنترل شده  با میدان فلوی روتور خواهد بود . شبیه سازی ها و آزمایشات انجام شده را در سرعت گذرای بحرانی نشان میدهد.
عبارات کلیدی:
تشخیص خطا ، درایو های موتور القایی ، سیستم های متغیر با زمان
مقدمه:
موتور های القایی به دلیل کارایی ذاتی وهزینه ها به طور وسیعی در در صنایع به کار برده  می شوند. اخیرا" استفاده از درایوهایی  با قابلیت تطبیق سرعت ، در بسیاری از کار بردها رواج یافته است. تشخیص سریع و شناسایی اولیه  خطاها در ماشین های القایی توجه  متخصصان را به خود جلب  کرده است، چرا که سبب کاهش هزینه های نگهداری و افزایش عمر ماشین ها میشود. در برخی از کاربردها که بهره برداری دایم یک آیتم کلیدی است ، نظیر کار بردهایی در خطوط آهن و ژنراتورهایی بادی ،نیاز به یک سیستم تشخیص خطا ی باز دارنده یک امر بسیار ضروری است . به عنوان مثال در کاربردهایی در خطوط راه آهن نمونه [1]و[2] بررسی گشته اند تا درایوهای اصطکاکی طراحی شوند که با ماکزیمم تلرانس خطا قابلیت کار کرد داشته باشند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Design, Analysis, and Real-Time Testing of a Controller for Multibus Microgrid System
عنوان فارسی مقاله: طراحی ، تجزیه و تحلیل و تست زمان واقعی یک کنترل کننده برای سیستم ریز شبکه چند ورودی
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 34
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله بر روی طراحی و تجزیه و تحلیل یک کنترل کننده برای سیستم میکرو چند ورودی متمرکز شده است. کنترل کننده پیشنهادی قابل استفاده با هر مولد توزیعی یا سیستم (DG) در زیر شبکه شامل ولتاژ داخلی و حلقه های جریان درتنظیم اینورتر رابط شبکه سه فاز می باشد.
همچنین بررسی توان خروجی حلقه های کنترل برای کنترل توان اکتیو و راکتیو جهت سهولت به اشتراک گذاری توان بین مولدهای توزیع متوازی (DG) هنگامی که یک خطا در زیر شبکه رخ می دهد امری ضروری می باشد. کنترلر همچنین شامل الگوریتم های همزمان سازی برای تضمین اتصال مجدد هموار و ایمن از زیرشبکه ها و شبکه های همگانی مانند شبکه برق با پاک سازی خطا می باشد.
با اجرای کنترلر یکپارچه، سیستم زیر میکرو چند ورودی قادر خواهد بود که بین اثر جزیره ای (محدود شدن گسیل از کاتد لامپ الکترونی به مناطق کوچک خاصی از کاتد در شرایطی که ولتاژ شبکه کمتر از مقدار معینی باشد را اثر جزیره ای (island effects) گویند و حالت اتصال به شبکه بدون اخلال دربارهای بحرانی متصل به آن سوئیچ برقرار کند. عملکرد این کنترلر در شبیه سازی با استفاده از یک شبیه ساز دیجیتال زمان – طبیعی یا همان نرم افزار RTOS و بطور تجربی با استفاده ازیک نمونه آزمایشگاهی مقیاس بندی شده ، انجام شده است.
واژه های کلیدی : 
سیستم تولید گسترده (DG) ، شبیه سازی تجهیزات in-The-loop زیر شبکه عملکرد و بهره برداری ، موازی، کنترل جریان برق

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Digital Grid: Communicative Electrical Grids of the Future
عنوان فارسی مقاله: شبکه دیجیتال: شبکه‌های الکتریکی قابل ارتباط آینده
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چکیده- برای پشتیبانی از نفوذ بالای تولید توان بادی و خورشیدی، نواحی بسیاری در نظر دارند تا خطوط انتقال ظرفیت بالای جدیدی نصب ‌کنند. این خطوط انتقال جدید همزمان‌سازی  شبکه را تقویت کرده، ظرفیت اتصال کوتاه شبکه را نیز افزایش ‌می‌دهد، با این حال بسیار پرهزینه خواهند بود. برای یک شبکه به هم پیوسته و تولیدات متغیر منابع تجدیدپذیر، یک خرابی کوچک در شبکه ‌می‌تواند به راحتی آغازگر خروج‌های متوالی بوده و باعث خاموشی مقیاس وسیع باشد. ما "شبکه دیجیتالی" را معرفی ‌می‌کنیم که در آن شبکه‌های سنکرون به شبکه‌های بخش کوچکتر تقسیم می‌شوند، شبکه‌هایی که به طور غیرهمزمان توسط مبدل‌های ac/dc/ac آدرس‌دهی شده با IP‌ های چندپایی که روترهای شبکه دیجیتال نامیده ‌می‌شود به هم متصلند. این روترها با یکدیگر در ارتباط بوده و از طریق خطوط انتقال موجود که به عنوان خطوط انتقال شبکه دیجیتال استفاده ‌می‌شوند، ‌ توان را میان شبکه‌های بخش بخش شده می‌فرستند. شبکه دیجیتال ‌می‌تواند پذیرای حجم نفوذ بالای توان تجدیدپذیر باشد، جلوی خروج‌های متوالی را ‌بگیرد، جریان برق برچسب زده شده قابل شناسایی را تطبیق ‌‌دهد، آن تراکنش‌ها را ثبت ‌‌کند و برق را مانند یک کالا دادوستد کند.
عبارات شاخص- شبکه هوشمند، انرژی تجدیدپذیر، خورشیدی، مبدل‌های ac/dc/ac، خطوط انتقال، آدرس‌های IP
 
1- مقدمه
شبکه انرژی امروزی با اتصالات داخلی گسترده توسعه یافته است و شبکه‌ها معمولا در قاره‌ها گسترش یافته‌اند. هدف این اتصال داخلی بهبود قابلیت اطمینان از طریق تکرار  است. با این وجود برخی اوقات همین اتصالات داخلی خطر خرابی مقیاس وسیع را افزایش ‌می‌دهد، زیرا عدم تعادل ‌می‌تواند به سرعت در طول کل ناحیه گسترده شده انتشار یابد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Dynamic Voltage Restorer Based on Load Condition
عنوان فارسی مقاله: بازیاب ديناميكي ولتاژ مبتنی بر وضعیت بار
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
نگهدارنده (بازیاب) ديناميكي ولتاژ (DVR) مي تواند بهترين راه حل اقتصادي و فني در مقابل رفع افت ولتاژ sag،بوسيله تزريق ولتاژ به شكل توان ايجاد كند.عملكرد اين وسيله عمدتا تحت تاثير ماكزيمم بار قرار مي گيرد ودر نتيجه ضريب توان و ماكزيمم افت ولتاژراجبران مي كند.اين مقاله وابسته بودن منبع ذخيره انرژي DC و بار نصب شده را بيان مي كند.مدار قدرت  DVRارائه شده بسيار با صرفه مي باشد.
واژگان كليدي: ظرفيت خازن،انرژي ذخيره شده DC ، DVR،افت ولتاژ sag
1-مقدمه:
نگهداشتن ولتاژ تقريبا" سينوسي در فركانس 50/60هرتز را كيفيت توان مي گويند.افت ولتاژ sagدر زمان كوتاهي بوجود مي آيد و براي بررسي آن بايستي به اندازه و زمان آن توجه كرد.مدت زمان آن بين 5 سيكل تا يك دقيقه مي باشد.براي جلوگيري از وقفه حاصل از افت ولتاژsagدربارهاي حساس، در طرف منبع ابزارهاي  custom power بطور سري استفاده مي شود.  SSSC وDVR   دوتا ازابزارهايي هستند كه در حال حاضر بطور سري براي افت ولتاژ sagاستفاده مي شوند.اصول كار و عملكرد اين دو متفاوت است.بطوريكه SSSCيك ولتاژ متعادل را در حالت سري تزريق مي كند اما DVR ولتاژ نامتعادل را در فازهاي مختلف تزريق وجبران مي كند.DVR توان اكتيو خود را از منبع ذخيره انرژي DC تامين كرده ودرنتيجه توان راكتيو توليدي اش را به سيستم تزريق مي كند. DVR هم در طرف توزيع و هم در خط انتقال افت ولتاژ را جبران مي كند. DVR در شرايط نرمال(بدون افت ولتاژ sag)در مدstand by،بدون تلفات كار مي كند[1].در اين شرايط مي گوييم  DVRدر حالت ماندگار(steady state) است وهنگامي كه اختلالي در شبكه پيش مي آيد(شرايط غير نرمال)و ولتاژ منبع از مقدار نرمال تغيير مي كند،DVRبطور سري بين بار و منبع وصل مي شود[2].DVR  اساسا" تامين كننده اختلاف ولتاژsag(اختلاف بین ولتاژ قبل از افت و بعد از افت) در خط انتقال ونگه داشتن مقدار نرمال ولتاژدر طرف بار مي باشد.[3]

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Effects of Single Phase ACDC Converter Drive on the Torque-Speed Characteristic of DC Motor
عنوان فارسی مقاله: اثرات درايو مبدل ای سی - دی سی تكفاز بر روي مشخصه گشتاور سرعت موتور با جریان مستقیم
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چكيده: اين مقاله، كنترل سرعت موتور DC با كنترل كردن ولتاژ اعمال شده به مدار آرميچر با استفاده از درايو مبدل AC/DC تكفاز در نرم افزار MATLAB/SIMULINK را توضيح مي دهد. يك مقايسه اي بين كاربرد مبدل نيمه تك فاز و مبدل كامل تك فاز ارائه مي شود.  مشخصه هاي گشتاور-سرعت براي مقادير مختلف زاويه آتش جهت تعيين اثراتش بر روي خطي بودن مشخصه، بدست مي آْيد.     
1- مقدمه
نرم افزار MATLAB با جعبه ابزارهايش مانند SIMULINK و  SimPowerSystems يكي از عممومي ترين پكيج هاي نرم افزاري مي باشد كه براي پشتيباني و بالا بردن آموزش ماشين هاي الكتريكي استفاده مي شود. روش هاي زيادي براي كنترل سرعت ماشين DC مانند كنترل ميدان، كنترل ولتاژ آرميچر و كنترل مقاومت آرميچر وجود دارد . در عمل، روش استفاده شده براي كنترل سرعت موتور DC ، روش كنترل ولتاژ آرميچر مي باشد. در اين روش ، يك ركتي فاير مبدل الكترونيك قدرت قابل كنترلر يا يك چاپر PWM موتور DC را تغذيه مي كند. بنابراين، مشخصه هاي گشتاور- سرعت غيرخطي در عملكرد موتور DC مشاهده مي شود. اين مقاله، يك مدل شبيه سازي يك روش كنترل سرعت موتور DC ارائه مي دهد كه در درايو مبدلهاي AC/DC نيمه تك فاز و كامل تك فاز براي كنترل ولتاژ اعمال شده به آرميچر استفاده مي شود.  مشخصه هاي گشتاور-سرعت براي مقادير مختلف زاويه آتش جهت تعيين اثراتش بر روي خطي بودن مشخصه، بدست مي آْيد.    

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Experimental and Theoretical Analysis of Vacuum Circuit Breaker Prestrike Effect on a Transformer
عنوان فارسی مقاله: تحلیل تئوری و تجربی اثر پیش جرقه بریکر خلاء بر روی ترانسفورماتور
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
کار ارائه شده در این مقاله ، بررسی اثر پیش جرقه (Prestrike) بریکر خلاء که در طی برقدار کردن ترانسفورماتور توزیع رخ می دهد است. یک مدار آزمایشی تجربی که شامل یک ترانسفورماتور تغذیه، یک بریکر خلاء (VCB) ، یک کابل و یک ترانسفورماتور آزمایش (ترانسفورماتور تست) است، ساخته می شود و پیش جرقه های VCB ، ثبت می شوند. ترانس تست ، یک پیش طرح و نمونه آزمایشی ترانس توزیع با نقاط اندازه گیری نصب شده در طول سیم پیچی های ترانس در هر فاز است. نوسانات ولتاژ در طول سیم پیچی ها و ترمینالهای ترانس اندازه گیری می شوند. ترانس با استفاده از پارامترهای  Lumped استخراج شده از معادلات تلگرافر به فرم گسسته مدلسازی می شود. نوسانات ولتاژ در طی سوئیچ زنی در حال بهره برداری، با و بدون یک کابل نصب شده بین VCB و ترانس ضبط و محاسبه می شود. ولتاژ های محاسبه شده مطابقت خوبی با ولتاژهای اندازه گیری شده را نشان می دهند. روش توصیف شده می تواند توسط سازندگان ترانس،  برای ارزیابی و تخمین زدن شکل موجهای ولتاژ در طی سوئیچ زنی یا صاعقه برای ارائه اطلاعات مفید جهت مطالعات هماهنگی عایقی و جهت بررسی اثرات رزونانس (تشدید) در سیم پیچی های ترانس، استفاده شود. 
1- مقدمه 
مشهور است که در طی کلیدزنی بارهای سنگین القایی نظیر ترانس ها و موتورها ، تحت شرایط خاصی، جرقه های مجدد چندتایی (multiple restrikes) در بریکر می تواند رخ دهد. جرقه های مجدد چندتایی ، اضافه ولتاژهای سریع می باشند که در طول کابل پیش می روند و به ترانس یا ترمینالهای موتور می رسند. به علت امپدانس های مختلف اضافه ولتاژ ها در ترمینال ها ، یک انعکاس (بازتاب) و جذب موج رخ می دهد. نوسانات ولتاژ که به سمت سیم پیچی ها پیش می روند بطور پیوسته بر روی موج های جدید اضافه ولتاژها قرار می گیرند. بنابراین، شکل موج های ولتاژ در طول سیم پیچی ترانس در یک بازه زمانی معین می تواند دامنه و نرخ افزایش خیلی متفاوتی داشته باشد. نوساناتشان شامل یک محدوده پهنای فرکانسی است که می تواند از یک کیلو هرتز تا چند مگا هرتز باشد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: The Role of Internal Audit in Fraud Prevention and Detection
عنوان فارسی مقاله: نقش حسابرسی داخلی در تشخیص و پیشگیری از تقلب
دسته: حسابداری - حسابرسی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اهداف این مقاله فقط تش ریح مختصری از نقش حسابرسی داخلی در تشخیص تقلبات احتمالی نیست بلکه پررنگ نمودن اهمیت آن در پیشگیری از تقلب‌ها در هر بنگاه اقتصادی می‌باشد. علاوه بر آن تحلیل‌ها بطور ویژه مزایای یک حسابرسی داخلی را برای مدیریت یک بنگاه اقتصادی و شرکایش وجامعه در کل خاطرنشان می‌سازند. بااین موضوع شروع می‌کنیم که حسابرسان, دشمنان یک بنگاه اقتصادی نیستند. باید بخاطر آورد که حسابرسی داخلی یک عملکرد یاری کننده به راهبری بنگاه بمنظور مدیریت بهتر فعالیت‌های مربوطه می‌باشد. حسابرسی داخلی در مورد تصمیمات اخذ شده توسط رهبری, داوری و قضاوت می‌کند تا از عملکرد مؤثر و عادی فعالیت‌های مدیریتی اطمینان یابدو هدف از این کار هم ایحاد ارزش افزوده می‌باشد.
واژگان کلیدی:
  حسابرسی داخلی, تقلب, حسابرس، روش شناسی تحقیق
متدلوژی پژوهشی
همچنانکه در این مقاله پیشنهاد داده‌ایم براین امر متمرکز شده‌ایم که نحقیقات خود را جهت تحلیل و سیستماتیک نمودن نوشتار مکتوب در این حوزه قرار دهیم همچنین به قوانین تعیین کننده فعالیت‌های حسابرسی داخلی که در سطح ملی و بین المللی منتشر شده هم توجه نموده‌ایم.
برای هدایت مطاله خود, در حد تلاشمان روش‌های مختلف تحقیق را رویکرد خود قرار دادیم. از یک تحلیل کمی و مقداری سود بردیم و بر روی یک روش مقایسه بین حسابرسی داخلی و تقلب تمرکز نمودیم و از روش سنتز و ترکیب جهت کسب نتایج و راه حل‌های مربوطه, برای تشریح و ارزیابی موقعیت‌ها بعلاوه محدودیت‌ها و خصوصیات حسابرسی داخلی استفاده نموده‌ایم.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: عوامل تأثیرگذار در انتخاب نرم افزار به عنوان یک سرویس مبتنی بر وب معنایی: چارچوبی یکپارچه در خصوص ERP و تدارک الکترونیک
عنوان فارسی مقاله: Determinants of choice of semantic web based Software as a Service: An integrative framework in the context of e-procurement and ERP
دسته: کامپیوتر - نرم افزار
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
افزایش رو به رشد پهنای باند اینترنت و  تغییر سریع نیازمندی های مشاغل در جهت همکاری کارآمد با شرکاء در زنجیره ی تدارکات  باعث گردیده تا سازمان های بزرگ اقدام به بکار گیری زیر ساختار های سیستم های اطلاعاتی ای نموده که از نظر هزینه کارآمد بوده و انعطاف پذیری خوبی نیز دارند. سؤالی که در اینجا مطرح است این بوده که: چه چیزی باعث گردیده تا این سازمان ها  بجای استفاده از مدل های بسته بندی شده ی نرم افزاری به سمت ERP و تدارک الکترونیک   مبتنی بر نرم افزار به عنوان یک سرویس(SaaS)  روی آورند ؟  این در حالی است که مطالعاتی صورت گرفته است که نشان داده اند عواملی چون تکنولوژی، هزینه، کیفیت، بیگانگی های شبکه و پروسه را میتوان متغیر هایی اصلی دانست که در تابع کاربرد کاربر وجود دارند، ولی بسیاری از مطالعات اقدام به مدل سازی یک یا دو عدد از این متغیر ها در مدل های خود نموده اند. این مطالعه بیشتر ماهیت اکتشافی داشته و تلاش کرده تا ابعادی که بر روی تصمیم های منبع گذاری SaaS تأثیر دارد را تشخیص داده و آنها را دسته بندی کند. در این مطالعه، چارچوبی یکپارچه را توسعه داده ایم تا بتوان عوامل تأثیر گذار در انتخاب SaaS را در ERP و تدارک الکترونیک  تشخیص دهیم. در ادامه، این چارچوب با استفاده از  متد پروسه ی سلسله مراتبی تحلیلی بسط یافته(AHP) که توسط لیبرتارو (1987) پیشنهاد شده است مورد تحلیل قرار داده ایم و اهمیت نسبی و وزن معیار هایی که با استفاده از داده هایی که از 8 کاربر و 9 سرویس دهنده ی ERP و تدارک الکترونیک مبتنی بر SaaS بدست آمده است را تشخیص داده ایم. اگرچه این تحلیل به ما کمک کرده تا کیفیت و هزینه های مربوط به دو عامل مهم و تأثیرگذار در انتخاب ERP و تدارک الکترونیک  را تشخیص دهیم ولی معیار های دیگری مانند مزایای بیگانگی شبکه، تکنولوژی و پروسه  نیز در این خصوص تأثیر زیادی داشته اند.
واژگان کلیدی:نرم افزار به عنوان یک سرویس(SaaS)، سرویس دهنده اپلیکیشن(ASP) ، برون سپاری IS،  برون سپاری، وب معنایی، تدارک الکترونیک، ERP

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Semantic web service discovery system for road traffic information services
عنوان فارسی مقاله: سیستم کشف سرویس وب معنایی برای سرویس‌های اطلاعات ترافیک جاده‌ای
دسته: فناوری اطلاعات - کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله قصد داریم به تشریح یک پلت فرم چند عامله برای سیستم اطلاعات مسافر پردازیم که در این سیستم، به مسافرین اجازه داده شده تا سرویس وب مربوط به اطلاعات ترافیک جاده‌ای (WSs)  که با نیاز مندی آن‌ها بهترین مطابقت را دارد پیدا کنند. پس از مطالعه‌ی پروپوزال های موجودی که به کشف Ws معنایی پرداخته بودند، یک الگوریتم تطابق ترکیبی را پیاده سازی کردیم که به صورت کامل آنرا تشریح خواهیم نمود. پروفایل‌های Ws معنایی به صورت خودکار به عنوان OWL-S ها شناخته شده و همچنین درخواست مسافر در آن به صورت یک پروفایل OWL نشان داده می‌شود. این الگوریتم، مقیاس‌ها و وزن های مختلفی را به هر پارامتر پروفایل WS تخصیص داده شده که این تخصیص بر اساس سطح ارتباط، نوع و ماهیت آن‌ها صورت می‌گیرد. برای انجام این کار، الگوریتم پائولوچی  را توسعه داده‌ایم و از آن در سناریوی خود استفاده نموده‌ایم. همچنین مقیاس های معنایی جدیدی، مخصوصاٌ استفاده از رابطه‌ی هم نیا، برای بهبود فراخوانی‌ها بکار گرفته شده که به سرویس‌های مربوطه اجازه داده تا به وسیله‌ی کاربرانی که هنوز بازیابین شده‌اند کشف شوند. اگرچه ما روابط مفهوم تشابه را افزایش داده‌ایم و زمان اجرا را با استفاده از مرحله‌ی فیلتر پیش پردازش (که به کاهش مجموعه‌ی به احتمال مفید WS می‌پردازد) بهبود داده‌ایم. این امر باعث بهبود الگوریتم تطابق معنایی گردیده است.
واژگان کلیدی:
سرویس‌های وب معنایی، تطابق گذاری، بازیابی اطلاعات، سیستم های اطلاعات ترافیک جاده‌ای، کشف دانش

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: health lifestyle theory and the convergence of agency and structure
عنوان فارسی مقاله: نظریه سبک زندگی سالم و همگرایی نمایندگی و ساختار
دسته: اجتماعی - روانشناختی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مقاله حاضر از بحث نمایندگی- ساختار به عنوان چارچوبی برای ساخت نظریه سبک زندگی سالم استفاده می کند. در حال حاضر چنین نظریه ای وجود ندارد، با این وجود، نیاز به یک نظریه از این دست برگرفته از این حقیقت است که بسیاری از شیوه های سبک زندگی روزمره به بازده های سلامتی توجه می کنند. یک الگوی فرد گرا بر مفاهیم سبک های زندگی سالم در رشته های مختلف تاثیرگذار بوده است، اما این شیوه ابعاد ساختاری سبک های زندگی از این دست را نادیده گرفته و کاربردی محدود در دنیای تجربی دارد. دستورالعمل این مقاله، معرفی نظریه سبک های زندگی سالم باتوجه به نمایندگی و ساختار و تاکید بر ساختاری ترمیمی برای موقعیت مناسبش می باشد. مقاله با تعریف نمایندگی و ساختار شروع و سپس مدل سبک زندگی سالم و نتایج نظری و تجربی حامی آن ارائه می گردد. 
یکی از بخشهای مهم اما توسعه نیافته از بحث نظری در جامعه شناسی پزشکی به مشارکت های نسبی نمایندگی و ساختار در تعیین سبک های زندگی سالم ربط دارد. جامعه شناسان پزشکی به مسئله نمایندگی- ساختار توجه کمی کرده اند، با این وجود در بطن بحث های نظری راجع به سلامت و سبک های زندگی جای دارد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : چهار شنبه 28 مهر 1394برچسب:, | 23:58 | نويسنده : admin
عنوان انگلیسی مقاله: A theoretical model of intentional social action in online social networks
عنوان فارسی مقاله: مدل نظری کنش اجتماعی عمدی در شبکه های اجتماعی آنلاین
دسته: علوم اجتماعی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
شبکه های اجتماعی آنلاین (  Facebook, MySpace, LinkedIn و مواردی ازاین دست) پدیده های جدید مهمی در الگوهای ارتباطی و تعاملی انسان محسوب شده و بر شیوه ارتباط افراد با یکدیگر تاثیر شگرفی اعمال می کنند. در این تحقیق، تصمیم برای استفاده از یک شبکه اجتماعی آنلاین به صورت کنش اجتماعی عمدی مفهوم سازی و تاثیر نسبی سه مد فرایندهای نفوذ و تاثیر اجتماعی ( رعایت و تطابق، درونی سازی، و شناسایی) بر کاربرد کنش اجتماعی عمدی ( قصد جمعی) مورد بررسی قرار گرفته است. تحقیق تجربی کاربران فیس بوک (n=389) نشان داد که قصد جمعی برای استفاده از سایت شبکه اجتماعی بر طبق هنجار ذهنی و هویت اجتماعی تعیین می گردد. به علاوه، هویت اجتماعی ساختار نهفته درجه دومی است که از مولفه های درجه اول شناختی، ارزیابی  و عاطفی تشکیل شده است. راجع به مبانی تحقیق و عمل بحث شده است.
واژگان کلیدی:
intention- we – تاثیر اجتماعی، هویت اجتماعی، نرم و هنجار ذهنی، نرم گروهی، شبکه های اجتماعی آنلاین، اقتباس IS ، تداوم IS 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 28 مهر 1394برچسب:, | 23:52 | نويسنده : admin
عنوان انگلیسی مقاله: A theoretical model of intentional social action in online social networks
عنوان فارسی مقاله: مدل نظری کنش اجتماعی عمدی در شبکه های اجتماعی آنلاین
دسته: علوم اجتماعی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
شبکه های اجتماعی آنلاین (  Facebook, MySpace, LinkedIn و مواردی ازاین دست) پدیده های جدید مهمی در الگوهای ارتباطی و تعاملی انسان محسوب شده و بر شیوه ارتباط افراد با یکدیگر تاثیر شگرفی اعمال می کنند. در این تحقیق، تصمیم برای استفاده از یک شبکه اجتماعی آنلاین به صورت کنش اجتماعی عمدی مفهوم سازی و تاثیر نسبی سه مد فرایندهای نفوذ و تاثیر اجتماعی ( رعایت و تطابق، درونی سازی، و شناسایی) بر کاربرد کنش اجتماعی عمدی ( قصد جمعی) مورد بررسی قرار گرفته است. تحقیق تجربی کاربران فیس بوک (n=389) نشان داد که قصد جمعی برای استفاده از سایت شبکه اجتماعی بر طبق هنجار ذهنی و هویت اجتماعی تعیین می گردد. به علاوه، هویت اجتماعی ساختار نهفته درجه دومی است که از مولفه های درجه اول شناختی، ارزیابی  و عاطفی تشکیل شده است. راجع به مبانی تحقیق و عمل بحث شده است.
واژگان کلیدی:
intention- we – تاثیر اجتماعی، هویت اجتماعی، نرم و هنجار ذهنی، نرم گروهی، شبکه های اجتماعی آنلاین، اقتباس IS ، تداوم IS 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Effects of Single Phase ACDC Converter Drive on the Torque-Speed Characteristic of DC Motor
عنوان فارسی مقاله: اثرات درايو مبدل ای سی - دی سی تكفاز بر روي مشخصه گشتاور سرعت موتور با جریان مستقیم
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چكيده: اين مقاله، كنترل سرعت موتور DC با كنترل كردن ولتاژ اعمال شده به مدار آرميچر با استفاده از درايو مبدل AC/DC تكفاز در نرم افزار MATLAB/SIMULINK را توضيح مي دهد. يك مقايسه اي بين كاربرد مبدل نيمه تك فاز و مبدل كامل تك فاز ارائه مي شود.  مشخصه هاي گشتاور-سرعت براي مقادير مختلف زاويه آتش جهت تعيين اثراتش بر روي خطي بودن مشخصه، بدست مي آْيد.     
1- مقدمه
نرم افزار MATLAB با جعبه ابزارهايش مانند SIMULINK و  SimPowerSystems يكي از عممومي ترين پكيج هاي نرم افزاري مي باشد كه براي پشتيباني و بالا بردن آموزش ماشين هاي الكتريكي استفاده مي شود. روش هاي زيادي براي كنترل سرعت ماشين DC مانند كنترل ميدان، كنترل ولتاژ آرميچر و كنترل مقاومت آرميچر وجود دارد . در عمل، روش استفاده شده براي كنترل سرعت موتور DC ، روش كنترل ولتاژ آرميچر مي باشد. در اين روش ، يك ركتي فاير مبدل الكترونيك قدرت قابل كنترلر يا يك چاپر PWM موتور DC را تغذيه مي كند. بنابراين، مشخصه هاي گشتاور- سرعت غيرخطي در عملكرد موتور DC مشاهده مي شود. اين مقاله، يك مدل شبيه سازي يك روش كنترل سرعت موتور DC ارائه مي دهد كه در درايو مبدلهاي AC/DC نيمه تك فاز و كامل تك فاز براي كنترل ولتاژ اعمال شده به آرميچر استفاده مي شود.  مشخصه هاي گشتاور-سرعت براي مقادير مختلف زاويه آتش جهت تعيين اثراتش بر روي خطي بودن مشخصه، بدست مي آْيد.    

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Experimental and Theoretical Analysis of Vacuum Circuit Breaker Prestrike Effect on a Transformer
عنوان فارسی مقاله: تحلیل تئوری و تجربی اثر پیش جرقه بریکر خلاء بر روی ترانسفورماتور
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
کار ارائه شده در این مقاله ، بررسی اثر پیش جرقه (Prestrike) بریکر خلاء که در طی برقدار کردن ترانسفورماتور توزیع رخ می دهد است. یک مدار آزمایشی تجربی که شامل یک ترانسفورماتور تغذیه، یک بریکر خلاء (VCB) ، یک کابل و یک ترانسفورماتور آزمایش (ترانسفورماتور تست) است، ساخته می شود و پیش جرقه های VCB ، ثبت می شوند. ترانس تست ، یک پیش طرح و نمونه آزمایشی ترانس توزیع با نقاط اندازه گیری نصب شده در طول سیم پیچی های ترانس در هر فاز است. نوسانات ولتاژ در طول سیم پیچی ها و ترمینالهای ترانس اندازه گیری می شوند. ترانس با استفاده از پارامترهای  Lumped استخراج شده از معادلات تلگرافر به فرم گسسته مدلسازی می شود. نوسانات ولتاژ در طی سوئیچ زنی در حال بهره برداری، با و بدون یک کابل نصب شده بین VCB و ترانس ضبط و محاسبه می شود. ولتاژ های محاسبه شده مطابقت خوبی با ولتاژهای اندازه گیری شده را نشان می دهند. روش توصیف شده می تواند توسط سازندگان ترانس،  برای ارزیابی و تخمین زدن شکل موجهای ولتاژ در طی سوئیچ زنی یا صاعقه برای ارائه اطلاعات مفید جهت مطالعات هماهنگی عایقی و جهت بررسی اثرات رزونانس (تشدید) در سیم پیچی های ترانس، استفاده شود. 
1- مقدمه 
مشهور است که در طی کلیدزنی بارهای سنگین القایی نظیر ترانس ها و موتورها ، تحت شرایط خاصی، جرقه های مجدد چندتایی (multiple restrikes) در بریکر می تواند رخ دهد. جرقه های مجدد چندتایی ، اضافه ولتاژهای سریع می باشند که در طول کابل پیش می روند و به ترانس یا ترمینالهای موتور می رسند. به علت امپدانس های مختلف اضافه ولتاژ ها در ترمینال ها ، یک انعکاس (بازتاب) و جذب موج رخ می دهد. نوسانات ولتاژ که به سمت سیم پیچی ها پیش می روند بطور پیوسته بر روی موج های جدید اضافه ولتاژها قرار می گیرند. بنابراین، شکل موج های ولتاژ در طول سیم پیچی ترانس در یک بازه زمانی معین می تواند دامنه و نرخ افزایش خیلی متفاوتی داشته باشد. نوساناتشان شامل یک محدوده پهنای فرکانسی است که می تواند از یک کیلو هرتز تا چند مگا هرتز باشد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Stability analysis of heuristic dynamic programming algorithm for nonlinear systems
عنوان فارسی مقاله: تحلیل پایداری الگوریتم برنامه‌نویسی پویای هیروستیک، برای سیستم‌های غیرخطی
دسته: کامپیوتر - فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله قصد داریم به توسعه‌ی یک الگوریتم برنامه‌نویسی پویای هیروستیک(HDP)   مبتنی بر ارزش-تکرار بپردازیم، با این هدف که بتوان مسئله‌ی کنترل بهینه را برای سیستم‌های غیرخطی  تکراری ازنظر زمانی حل کرد. در ابتدا، یک اثبات همگرایی دقیقی  از الگوریتم HDP را ارائه خواهیم داد. دوم، مباحث پایداری مربوط به الگوریتم HDP برای سیستم‌های غیرخطی را نیز موردبررسی قرار خواهیم داد. اعتقاد بر آن است که عیب اصلی الگوریتم HDP این بوده که فقط تابع محدودی از دنباله کنترل تکراری  می‌تواند تثبیت گردد، و بنابراین تکرارهای نامحدود مورداجرا قرار خواهند گرفت. به‌منظور تصدیق این مسئله، یک نتیجه‌ی پایداری جدیدی را برای الگوریتم HDP ارائه خواهیم داد که نشان می‌دهد که قوانین کنترل تکراری حاصله در پس از تکرارهای محدود می‌تواند پایداری  حلقه بسته  را تضمین سازد. یک نتیجه‌ی پایداری مشابهی نیز برای سیستم‌های غیرخطی گسسته زمانی به‌دست‌آمده است. بنابراین، کاربرد الگوریتم HDP   در سطح زیادی بهبود پیدا می‌کند. ساختار شبکه‌ی عصبی منفرد (NN) نیز به‌منظور پیاده‌سازی الگوریتم بکار گرفته‌شده است. باید خاطرنشان کرد که این الگوریتم را می‌تواند بدون دانستن پویایی‌های داخلی مربوط به سیستم‌ها پیاده‌سازی کرد. درنهایت، نتایج عددی به‌منظور اثبات بهره‌وری متدهایی که توسعه داده‌ایم ارائه  خواهد شد.
واژگان کلیدی: همگرایی، پایداری، برنامه‌نویسی پویای هیروستیک(HDP)، کنترل بهینه، تکرار-ارزش

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: The Role of Internal Audit in Fraud Prevention and Detection
عنوان فارسی مقاله: نقش حسابرسی داخلی در تشخیص و پیشگیری از تقلب
دسته: حسابداری - حسابرسی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اهداف این مقاله فقط تش ریح مختصری از نقش حسابرسی داخلی در تشخیص تقلبات احتمالی نیست بلکه پررنگ نمودن اهمیت آن در پیشگیری از تقلب‌ها در هر بنگاه اقتصادی می‌باشد. علاوه بر آن تحلیل‌ها بطور ویژه مزایای یک حسابرسی داخلی را برای مدیریت یک بنگاه اقتصادی و شرکایش وجامعه در کل خاطرنشان می‌سازند. بااین موضوع شروع می‌کنیم که حسابرسان, دشمنان یک بنگاه اقتصادی نیستند. باید بخاطر آورد که حسابرسی داخلی یک عملکرد یاری کننده به راهبری بنگاه بمنظور مدیریت بهتر فعالیت‌های مربوطه می‌باشد. حسابرسی داخلی در مورد تصمیمات اخذ شده توسط رهبری, داوری و قضاوت می‌کند تا از عملکرد مؤثر و عادی فعالیت‌های مدیریتی اطمینان یابدو هدف از این کار هم ایحاد ارزش افزوده می‌باشد.
واژگان کلیدی:
  حسابرسی داخلی, تقلب, حسابرس، روش شناسی تحقیق
متدلوژی پژوهشی
همچنانکه در این مقاله پیشنهاد داده‌ایم براین امر متمرکز شده‌ایم که نحقیقات خود را جهت تحلیل و سیستماتیک نمودن نوشتار مکتوب در این حوزه قرار دهیم همچنین به قوانین تعیین کننده فعالیت‌های حسابرسی داخلی که در سطح ملی و بین المللی منتشر شده هم توجه نموده‌ایم.
برای هدایت مطاله خود, در حد تلاشمان روش‌های مختلف تحقیق را رویکرد خود قرار دادیم. از یک تحلیل کمی و مقداری سود بردیم و بر روی یک روش مقایسه بین حسابرسی داخلی و تقلب تمرکز نمودیم و از روش سنتز و ترکیب جهت کسب نتایج و راه حل‌های مربوطه, برای تشریح و ارزیابی موقعیت‌ها بعلاوه محدودیت‌ها و خصوصیات حسابرسی داخلی استفاده نموده‌ایم.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: عوامل تأثیرگذار در انتخاب نرم افزار به عنوان یک سرویس مبتنی بر وب معنایی: چارچوبی یکپارچه در خصوص ERP و تدارک الکترونیک
عنوان فارسی مقاله: Determinants of choice of semantic web based Software as a Service: An integrative framework in the context of e-procurement and ERP
دسته: کامپیوتر - نرم افزار
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
افزایش رو به رشد پهنای باند اینترنت و  تغییر سریع نیازمندی های مشاغل در جهت همکاری کارآمد با شرکاء در زنجیره ی تدارکات  باعث گردیده تا سازمان های بزرگ اقدام به بکار گیری زیر ساختار های سیستم های اطلاعاتی ای نموده که از نظر هزینه کارآمد بوده و انعطاف پذیری خوبی نیز دارند. سؤالی که در اینجا مطرح است این بوده که: چه چیزی باعث گردیده تا این سازمان ها  بجای استفاده از مدل های بسته بندی شده ی نرم افزاری به سمت ERP و تدارک الکترونیک   مبتنی بر نرم افزار به عنوان یک سرویس(SaaS)  روی آورند ؟  این در حالی است که مطالعاتی صورت گرفته است که نشان داده اند عواملی چون تکنولوژی، هزینه، کیفیت، بیگانگی های شبکه و پروسه را میتوان متغیر هایی اصلی دانست که در تابع کاربرد کاربر وجود دارند، ولی بسیاری از مطالعات اقدام به مدل سازی یک یا دو عدد از این متغیر ها در مدل های خود نموده اند. این مطالعه بیشتر ماهیت اکتشافی داشته و تلاش کرده تا ابعادی که بر روی تصمیم های منبع گذاری SaaS تأثیر دارد را تشخیص داده و آنها را دسته بندی کند. در این مطالعه، چارچوبی یکپارچه را توسعه داده ایم تا بتوان عوامل تأثیر گذار در انتخاب SaaS را در ERP و تدارک الکترونیک  تشخیص دهیم. در ادامه، این چارچوب با استفاده از  متد پروسه ی سلسله مراتبی تحلیلی بسط یافته(AHP) که توسط لیبرتارو (1987) پیشنهاد شده است مورد تحلیل قرار داده ایم و اهمیت نسبی و وزن معیار هایی که با استفاده از داده هایی که از 8 کاربر و 9 سرویس دهنده ی ERP و تدارک الکترونیک مبتنی بر SaaS بدست آمده است را تشخیص داده ایم. اگرچه این تحلیل به ما کمک کرده تا کیفیت و هزینه های مربوط به دو عامل مهم و تأثیرگذار در انتخاب ERP و تدارک الکترونیک  را تشخیص دهیم ولی معیار های دیگری مانند مزایای بیگانگی شبکه، تکنولوژی و پروسه  نیز در این خصوص تأثیر زیادی داشته اند.
واژگان کلیدی:نرم افزار به عنوان یک سرویس(SaaS)، سرویس دهنده اپلیکیشن(ASP) ، برون سپاری IS،  برون سپاری، وب معنایی، تدارک الکترونیک، ERP

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Semantic web service discovery system for road traffic information services
عنوان فارسی مقاله: سیستم کشف سرویس وب معنایی برای سرویس‌های اطلاعات ترافیک جاده‌ای
دسته: فناوری اطلاعات - کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله قصد داریم به تشریح یک پلت فرم چند عامله برای سیستم اطلاعات مسافر پردازیم که در این سیستم، به مسافرین اجازه داده شده تا سرویس وب مربوط به اطلاعات ترافیک جاده‌ای (WSs)  که با نیاز مندی آن‌ها بهترین مطابقت را دارد پیدا کنند. پس از مطالعه‌ی پروپوزال های موجودی که به کشف Ws معنایی پرداخته بودند، یک الگوریتم تطابق ترکیبی را پیاده سازی کردیم که به صورت کامل آنرا تشریح خواهیم نمود. پروفایل‌های Ws معنایی به صورت خودکار به عنوان OWL-S ها شناخته شده و همچنین درخواست مسافر در آن به صورت یک پروفایل OWL نشان داده می‌شود. این الگوریتم، مقیاس‌ها و وزن های مختلفی را به هر پارامتر پروفایل WS تخصیص داده شده که این تخصیص بر اساس سطح ارتباط، نوع و ماهیت آن‌ها صورت می‌گیرد. برای انجام این کار، الگوریتم پائولوچی  را توسعه داده‌ایم و از آن در سناریوی خود استفاده نموده‌ایم. همچنین مقیاس های معنایی جدیدی، مخصوصاٌ استفاده از رابطه‌ی هم نیا، برای بهبود فراخوانی‌ها بکار گرفته شده که به سرویس‌های مربوطه اجازه داده تا به وسیله‌ی کاربرانی که هنوز بازیابین شده‌اند کشف شوند. اگرچه ما روابط مفهوم تشابه را افزایش داده‌ایم و زمان اجرا را با استفاده از مرحله‌ی فیلتر پیش پردازش (که به کاهش مجموعه‌ی به احتمال مفید WS می‌پردازد) بهبود داده‌ایم. این امر باعث بهبود الگوریتم تطابق معنایی گردیده است.
واژگان کلیدی:
سرویس‌های وب معنایی، تطابق گذاری، بازیابی اطلاعات، سیستم های اطلاعات ترافیک جاده‌ای، کشف دانش

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Detecting earnings management with neural networks
عنوان فارسی مقاله: تشخیص مدیریت درآمد با شبکه های عصبی
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مطالعات زیادی جهت ارزیابی و سنجش رخداد و پیدایش مدیریت درآمد در زمینه های مختلف صورت گرفته است. در اکثر مطالعات، مفروضات بر این است که درآمد از طریق اقلام تعهدی حسابداری، مدیریت می‌شود. بدین ترتیب یکسری از مدل‌های تشخیص مدیریت درآمد مبتنی بر اقلام تعهدی پیشنهاد شد. توانایی این مدل‌ها برای تشخیص مدیریت درآمد، توسط برخی مطالعات دیگر زیر سؤال رفته است. یک توجیه برای عملکرد ضعیف مدل‌های موجود آن است که اکثر این مدل‌ها از یک رویکرد خطی برای مدلسازی فرایند اقلام تعهدی حتی در صورتی که فرایند اقلام تعهدی غیر خطی باشد، استفاده می‌کنند. گزینه دیگر در مواجهه با موارد غیرخطی، استفاده از انواع مختلف شبکه های عصبی است. هدف از این مطالعه ارزیابی این مورد است که آیا مدل‌های مبتنی بر عملکرد عصبی نسبت به مدل‌های خطی و قسمتی خطی درتشخیص مدیریت درآمد، موثرتر هستند یا خیر؟. این مطالعه شامل مدل‌های شبکه عصبی براساس نقشه خود سازمان دهنده SOM) )، یک مفهوم چند لایه MLP) ) و یک شبکه عصبی رگرسیون عمومی GRNN) ) می‌باشد. نتایج نشان می‌دهد عملکرد مدل بر مبنای شبکه های عصبی، بهترین عملکرد را دارا می‌باشد، درحالی که مدل خطی مبتنی بر رگرسیون، ضعیف‌ترین عملکرد را دارد، همچنین نتایج نشان داد که هر 5 مدل مورد ارزیابی قرار گرفته، قادر به تخمین اقلام تعهدی اختیاری هستند که باقدری اغماض بعنوان نماینده مدیریت درآمد، عمل می‌نماید.
واژگان کلیدی: مدیریت درآمد، تعهدات اختیاری، شبکه های عصبی

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: The Role of Internal Audit in Fraud Prevention and Detection
عنوان فارسی مقاله: نقش حسابرسی داخلی در تشخیص و پیشگیری از تقلب
دسته: حسابداری - حسابرسی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اهداف این مقاله فقط تش ریح مختصری از نقش حسابرسی داخلی در تشخیص تقلبات احتمالی نیست بلکه پررنگ نمودن اهمیت آن در پیشگیری از تقلب‌ها در هر بنگاه اقتصادی می‌باشد. علاوه بر آن تحلیل‌ها بطور ویژه مزایای یک حسابرسی داخلی را برای مدیریت یک بنگاه اقتصادی و شرکایش وجامعه در کل خاطرنشان می‌سازند. بااین موضوع شروع می‌کنیم که حسابرسان, دشمنان یک بنگاه اقتصادی نیستند. باید بخاطر آورد که حسابرسی داخلی یک عملکرد یاری کننده به راهبری بنگاه بمنظور مدیریت بهتر فعالیت‌های مربوطه می‌باشد. حسابرسی داخلی در مورد تصمیمات اخذ شده توسط رهبری, داوری و قضاوت می‌کند تا از عملکرد مؤثر و عادی فعالیت‌های مدیریتی اطمینان یابدو هدف از این کار هم ایحاد ارزش افزوده می‌باشد.
واژگان کلیدی:
  حسابرسی داخلی, تقلب, حسابرس، روش شناسی تحقیق
متدلوژی پژوهشی
همچنانکه در این مقاله پیشنهاد داده‌ایم براین امر متمرکز شده‌ایم که نحقیقات خود را جهت تحلیل و سیستماتیک نمودن نوشتار مکتوب در این حوزه قرار دهیم همچنین به قوانین تعیین کننده فعالیت‌های حسابرسی داخلی که در سطح ملی و بین المللی منتشر شده هم توجه نموده‌ایم.
برای هدایت مطاله خود, در حد تلاشمان روش‌های مختلف تحقیق را رویکرد خود قرار دادیم. از یک تحلیل کمی و مقداری سود بردیم و بر روی یک روش مقایسه بین حسابرسی داخلی و تقلب تمرکز نمودیم و از روش سنتز و ترکیب جهت کسب نتایج و راه حل‌های مربوطه, برای تشریح و ارزیابی موقعیت‌ها بعلاوه محدودیت‌ها و خصوصیات حسابرسی داخلی استفاده نموده‌ایم.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: عوامل تأثیرگذار در انتخاب نرم افزار به عنوان یک سرویس مبتنی بر وب معنایی: چارچوبی یکپارچه در خصوص ERP و تدارک الکترونیک
عنوان فارسی مقاله: Determinants of choice of semantic web based Software as a Service: An integrative framework in the context of e-procurement and ERP
دسته: کامپیوتر - نرم افزار
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
افزایش رو به رشد پهنای باند اینترنت و  تغییر سریع نیازمندی های مشاغل در جهت همکاری کارآمد با شرکاء در زنجیره ی تدارکات  باعث گردیده تا سازمان های بزرگ اقدام به بکار گیری زیر ساختار های سیستم های اطلاعاتی ای نموده که از نظر هزینه کارآمد بوده و انعطاف پذیری خوبی نیز دارند. سؤالی که در اینجا مطرح است این بوده که: چه چیزی باعث گردیده تا این سازمان ها  بجای استفاده از مدل های بسته بندی شده ی نرم افزاری به سمت ERP و تدارک الکترونیک   مبتنی بر نرم افزار به عنوان یک سرویس(SaaS)  روی آورند ؟  این در حالی است که مطالعاتی صورت گرفته است که نشان داده اند عواملی چون تکنولوژی، هزینه، کیفیت، بیگانگی های شبکه و پروسه را میتوان متغیر هایی اصلی دانست که در تابع کاربرد کاربر وجود دارند، ولی بسیاری از مطالعات اقدام به مدل سازی یک یا دو عدد از این متغیر ها در مدل های خود نموده اند. این مطالعه بیشتر ماهیت اکتشافی داشته و تلاش کرده تا ابعادی که بر روی تصمیم های منبع گذاری SaaS تأثیر دارد را تشخیص داده و آنها را دسته بندی کند. در این مطالعه، چارچوبی یکپارچه را توسعه داده ایم تا بتوان عوامل تأثیر گذار در انتخاب SaaS را در ERP و تدارک الکترونیک  تشخیص دهیم. در ادامه، این چارچوب با استفاده از  متد پروسه ی سلسله مراتبی تحلیلی بسط یافته(AHP) که توسط لیبرتارو (1987) پیشنهاد شده است مورد تحلیل قرار داده ایم و اهمیت نسبی و وزن معیار هایی که با استفاده از داده هایی که از 8 کاربر و 9 سرویس دهنده ی ERP و تدارک الکترونیک مبتنی بر SaaS بدست آمده است را تشخیص داده ایم. اگرچه این تحلیل به ما کمک کرده تا کیفیت و هزینه های مربوط به دو عامل مهم و تأثیرگذار در انتخاب ERP و تدارک الکترونیک  را تشخیص دهیم ولی معیار های دیگری مانند مزایای بیگانگی شبکه، تکنولوژی و پروسه  نیز در این خصوص تأثیر زیادی داشته اند.
واژگان کلیدی:نرم افزار به عنوان یک سرویس(SaaS)، سرویس دهنده اپلیکیشن(ASP) ، برون سپاری IS،  برون سپاری، وب معنایی، تدارک الکترونیک، ERP

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Design, Analysis, and Real-Time Testing of a Controller for Multibus Microgrid System
عنوان فارسی مقاله: طراحی ، تجزیه و تحلیل و تست زمان واقعی یک کنترل کننده برای سیستم ریز شبکه چند ورودی
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 34
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله بر روی طراحی و تجزیه و تحلیل یک کنترل کننده برای سیستم میکرو چند ورودی متمرکز شده است. کنترل کننده پیشنهادی قابل استفاده با هر مولد توزیعی یا سیستم (DG) در زیر شبکه شامل ولتاژ داخلی و حلقه های جریان درتنظیم اینورتر رابط شبکه سه فاز می باشد.
همچنین بررسی توان خروجی حلقه های کنترل برای کنترل توان اکتیو و راکتیو جهت سهولت به اشتراک گذاری توان بین مولدهای توزیع متوازی (DG) هنگامی که یک خطا در زیر شبکه رخ می دهد امری ضروری می باشد. کنترلر همچنین شامل الگوریتم های همزمان سازی برای تضمین اتصال مجدد هموار و ایمن از زیرشبکه ها و شبکه های همگانی مانند شبکه برق با پاک سازی خطا می باشد.
با اجرای کنترلر یکپارچه، سیستم زیر میکرو چند ورودی قادر خواهد بود که بین اثر جزیره ای (محدود شدن گسیل از کاتد لامپ الکترونی به مناطق کوچک خاصی از کاتد در شرایطی که ولتاژ شبکه کمتر از مقدار معینی باشد را اثر جزیره ای (island effects) گویند و حالت اتصال به شبکه بدون اخلال دربارهای بحرانی متصل به آن سوئیچ برقرار کند. عملکرد این کنترلر در شبیه سازی با استفاده از یک شبیه ساز دیجیتال زمان – طبیعی یا همان نرم افزار RTOS و بطور تجربی با استفاده ازیک نمونه آزمایشگاهی مقیاس بندی شده ، انجام شده است.
واژه های کلیدی : 
سیستم تولید گسترده (DG) ، شبیه سازی تجهیزات in-The-loop زیر شبکه عملکرد و بهره برداری ، موازی، کنترل جریان برق

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: As se s sment of Light Flicker Mitigation using Shunt Compensators
عنوان فارسی مقاله: ارزیابی کاهش فلیکر نور به کمک جبرانسازهای موازی (شنت)
دسته: مهندسی برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چکیده- هدف اصلی این مقاله مقایسه کارائی نسبی جبرانسازهای موازی در کاهش (تسکین) فلیکر نور حاصل از کوره‌ قوسی  است. یک سیستم تست متشکل از یک کوره قوسی مدل‌شده در نرم افزار PSCDAD/EMTDC ، در یک حالت با حضور جبرانساز استاتیکیVar  (SVC) و جبرانساز استاتیکی سنکرون (STATCOM) و در حالتی دیگر بدون حضور آنها شبیه‌سازی شده شد. مشخصات جبرانسازی این دستگاه‌ها برحسب شاخص‌های شدت فلیکر (Pst) و با استفاده از مدل فلیکرمتریِ توسعه یافته در PSCAD/EMTDC اندازه‌گیری و بررسی شد. نتایج شبیه‌سازی نشان می‌دهد که STATCOM به علت پاسخ سریع‌تر، قابلیت کاهش فلیکری بالاتری را نسبت به SVC دارا می باشد.  
I. مقدمه
سیستم قدرت نوین یک شبکه پیچیده است که تعداد زیادی از تجهیزات الکتریکی را به هم متصل می‌کند. صنایع سنگینی مثل ذوب‌آهن که در یک سیستم قدرت به شبکه محلی متصلند مصرف توان بسیار بالایی دارند که میزان مصرفِ توان، با زمان متغیر است. صنایع ذوب‌آهن دارای بار کوره قوسی است که به شدت غیرخطی است. جریان کشیده شده توسط این نوع بار در طی فرایند ذوب به سرعت تغییر می‌کند. تغییرات سریع جریان باعث افت ولتاژ در امپدانس سیستم AC شده و در نتیجه در نقاط تزویج مشترک (PCC) ولتاژ نوسانی حاصل می‌شود. اگر ولتاژ با فرکانس 0.5-35 Hz نوسان کند آنگاه در شدت روشنایی نور الکتریکی تغییراتی بوجود می‌آید. این تغییر شدت نور الکتریکی را فلیکر (چشمک زدن، سوسوکردن) نور گویند. با اینکه این اتفاق عمدتا در لامپ‌های التهابی رخ می‌دهد، اما در برخی مواردِ نادر لامپ‌های مهتابی (فلورسنت) نیز پدیده فلیکر نور را تجربه می‌کنند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Classification of Future Electricity Market Prices
عنوان فارسی مقاله: طبقه بندی قیمت آینده بازار برق
دسته: مهندسی برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 26
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چکیده-پیش بینی کوتاه مدت قیمت ها در بازار برق در سال های اخیردر تمرکز مطالعات متعدد بوده است.  اگر چه روش های مختلف مورد بررسی قرار داده شده اند، دستیابی کمی از خطاهای پیش بینی نشده همیشه امکان پذیر است.  با این حال، برخی از برنامه های کاربردی، مانند مدیریت سمت تقاضا، نیاز به مقادیر دقیق برای قیمت های آینده ندارند، بلکه از آستانه قیمت مشخص به عنوان پایه ای برای ساخت تصمیمات برنامه ریزی کوتاه مدت استفاده می کند.  در این مقاله، طبقه بندی قیمت های بازار برق در آینده با توجه به آستانه قیمت از پیش تعیین شدهمعرفی شده است.  دو مدل جایگزین بر اساسبردارهای پشتیبانی ماشین با مفهوم چند طبقه، به صورت طبقه بندی روز آتیقیمت ارائه شده است.  نتایج عددی برای طبقه بندی قیمت ها در بازار آلبرتا و انتاریو ارائه شده است. 
I. مقدمه 
 قیمت برق یک عامل کلیدی در تعیین برنامه عملیاتی کوتاه مدت و استراتژیهای مناقصه در بازار رقابتی برق [1] می باشد.  در نتیجه، روش های متعدد داده ی رانده شده، برای مدل سازی و پیش بینی کوتاه مدت قیمت ها در بازار برق ارائه شده است. [16] -[2]   خطاهای پیش بینی قیمت گزارش شده به طور کلی از حدود 5٪تا 36٪متغیرومتفاوتاستکه بر اساس روش مورد استفاده و تجزیه و تحلیل بازار می باشد.  این طیف وسیعی از خطا، با این حال، در مقایسه با پیش بینی کوتاه مدت بار الکتریکی که در آن اشتباهات معمولا از 1٪تا 3٪متغیر می باشند،نسبتا بالا خواهد بود [17].

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Investor reaction to earnings management
عنوان فارسی مقاله: واکنش سرمایه گذار به مدیریت سود
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف – هدف مقاله حاضر پژوهش این مسئله است که آیا مدیریت سود متجاوز از حد آستانه با قیمت گذاری نادرست بازار ارتباط دارد یا خیر. 
طرح/ روش/ شیوه- مقاله حاضر سطح اقلام تعهدی جاری اختیاری (DCA) را به عنوان پروکسی برای کیفیت سود بررسی می کند. در سطح عملیاتی، آستانه مدیریت سود، به صورت میانگین DCA تعریف شده و این گونه فرض شده است که شرکت های مدیریت شده در سطح بالا ( درآمد رو به کاهش و رو به افزایش) اطلاعات سودی با کیفیت پائین تولید می کنند. در این راستا این گونه تصور شده است که چنین مدیریتی می تواند منجر به خطاهای قیمت گذاری نادرست سرمایه گذارانی گردد که در مورد کیفیت پائین تر سود، تعدیل های نادرستی اعمال می کنند. 
یافته ها- مدارک بدست آمده نشان می دهد سرمایه گذاران ادراکات کلیشه ای نسبت به مدیریت سود دارند. سرمایه گذاران شرکت هایی با درآمد رو به کاهش به خاطر خوشبینی تحلیل گر ، تعدیل را در حد کم انجام می دهند، در حالیکه سرمایه گذاران شرکت هایی با درآمد رو به افزایش میل به تعدیل زیاد دارند. به علاوه، سرمایه گذاران هر دو تیپ شرکت مدیریت شده در سطح بالا، به خاطر مدیریت سود دست به تعدیل کم می زنند. این قبیل ویژگیها و شاخصه های سرمایه گذار سبب حرکت تدریجی رو به بالای بازده های غیر عادی تجمعی (CAR) پس از اعلان سود برای شرکت هایی با درآمد رو به کاهش و حرکت رو به پائین برای شرکت هایی با درآمد رو به بالا می شود. 
مبانی عملی- یافته های بدست آمده قویاً نشان می دهند که در تاریخ اعلان سود برای اوراق بهاداری با درآمد رو به کاهش (PI) ورو به افزایش (P5) قیمت گذاری نادرست معناداری وجود دارد و این قیمت گذاری نادرست در کوتاه مدت پابرجا می باشد. بنابراین سرمایه گذاران می توانند با داشتن سمت وموقعیت طولانی مدت در P1 و سمت و موقعیت کوتاه در P5 از قیمت گذاری نادرست استفاده کنند.
ابتکار/ ارزش- مطالعات قبل از موارد افراطی از مدیریت سود تمرکز می کنند که تابع اجرای کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) می باشند. در مقایسه با این مطالعات، مقاله حاضر بر واکنش بازار به مدیریت سودتاکید می کند که می تواند(نمی تواند) منجر به اعمال اجرایی SEC گردد.
واژگان کلیدی: سود سازمانی، سرمایه گذاران، سیستم (سامانه) بازار
 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Application of Duffing Oscillators for Passive Islanding Detection of Inverter-Based Distributed Generation Units
عنوان فارسی مقاله: استفاده از اسیلاتورهای دافینگ برای تشخیص انفعالی جزیره‌ای شدنِ واحدهای تولید پراکندۀ مبتنی بر اینورتر
دسته: برق - الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
با در نظر گرفتن امنیت و عملکرد مطمئن سیستم‌های نوین تولید پراکنده (DG)، برای تمییز حوادث مختلف نیاز به یک سیستم عیب‌یاب خبره است. یکی از الزامات حیاتی در عملکرد امن تولید پراکنده "تشخیص جزیره‌ای شدن" است. در این مقاله، یک روش تشخیص جدید جزیره‌ای شدن پسیو، به کمک استفاده از اسیلاتورهای دافینگ، برای اولین بار پیشنهاد و تحت شرایط مختلف شبکه مورد آزمون قرار گرفته است. این روش بدین منظور طراحی شده است که با شناسائی تبدیل اسیلاتور دافینگ از حالت "وضعیت آشفته" به "وضعیت دوره‌ای بزرگ" و برعکس، تغییرات فرکانس تزویج نقطه مشترک را تشخیص دهد. نتایج شبیه‌سازی انجام شده توسط نرم‌افزار MATLAB/Simulink برای تصدیق عملکرد روش ارائه شده به کار گرفته شد. نشان داده شده است که روش معرفی شده با حداقل زمان تشخیص، حتی در حضور نسبت‌های بزرگ‌ نویز به سیگنال‌، دقت بسیار بالایی دارد.  
عبارات کلیدی- آشفتگی، تولید پراکنده (DG)، معادله دافینگ، جزیره‌ای شدن، مبدل منبع ولتاژ. 
I. مقدمه
عملکرد جزیره‌ای واحدهای تولید پراکنده (DG) معمولا وقتی اتفاق می‌افتد که منبع تغذیه از شبکه اصلی جدا شده باشد اما DG هنوز درحال تحویل توان به شبکه باشد. عدم موفقیت در قطع DG حین جزیره‌ای شدن، ممکن است تاثیرات منفی قابل توجهی روی تجهیزات DG و شبکه‌های بهره‌برداری برق به همراه داشته باشد. واحد DG باید جزیره‌ای شدن را تشخیص داده و واحد DG را در یک زمان مناسب جدا کند تا مانع خسارات شود [1] و [2]. بخش اصلی تشخیص جزیره‌ای شدن تمییز صحیح لحظه جزیره‌ای شدن و جداسازی DG از شبکه توزیع (DN) در کمترین زمان ممکن است. جزیره‌ای شدن ناخواسته DG ممکن است منجر به مسائل کیفیت توان (PQ)، تداخل با تجهیزات حفاظتی شبکه و امنیت پائین مصرف‌کننده‌ها شود. شایان ذکر است که برخی محققان در حال بررسی موقعیتی هستند که در آن DG دارای قابلیت ridethrough بوده و مسئول برقدار کردن بار پس از جزیره‌ای شدن است [3]-[6]. همین گزینه می‌تواند باعث پیچیدگی بیشتر  سیستم کنترلی و نیز افزایش هزینه‌ها شود. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Building brand loyalty through managing brand community commitment
عنوان فارسی مقاله: وفاداری به یک نام تجاری ، با استفاده از مدیریت تعهد انجمن نام تجاری
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف: هدف این مقاله، تحلیلِ تأثیرِ اطمینان و اعتماد نسبت به یک برند در مورد انجام تعهدات خود، و همچنین بررسی مکانیسمی برای افزایش رفتارهای اعتماد سازی به برند تجاری (به عنوان مثال تمایل به خرید مجدد، تبلیغات مثبت درباره ی برند و انتقاد های سازنده) میباشد.
طراحی/متودولوژی/روش: در این مقاله به منظور تست فرضیه های خود، 200 کاربر زن آنلاین مربوط به انجمن یک برند تجاری ، مخصوصاٌ کاربران زنی که در انجمن های آنلاین این برند فعال بودند، مورد ارزیابی قرار گرفتند و تحلیل های PLS بر روی آنها صورت گرفت.
یافته ها: نتایج پژوهش های ما ، یک مسیر مثبت قابل ملاحظه ای را نشان میدهد: 
اطمینان به انجمن نام تجاری← تعهد انجمن نام تجاری← وابستگی به انجمن نام تجاری←تعهد انجمن نام تجاری←رفتارهای صادقانه ی نام تجاری
علاوه بر این، نشان داده شده است که تعهد  انجمن نام تجاری یک  نقش عمده ای را در روابط بین اطمینان به انجمن نام تجاری یا برند و صداقت برند تجاری بازی می¬کند. در نهایت، تعهد نام تجاری تیز یافته شده است که یک تأثیر قوی ای بر روی تبلیغات بر سر زبان ها و انتقاد های سازنده دارد.
محدودیت های پژوهش /استلزامات: در این مطالعه اثبات شده است که نیاز است تا تعهد انجمن برند تجاری از نظر ساختاری خود را بهبود دهد. به طور خاص، توجه به ابعاد زیرین این تعهد ، باید روابط پویایی را در بین اطمینان/وابستگی، تعهد برند تجاری و رفتارهای صادقانه ی برند تجاری ایجاد کند.
استلزامات عملی: اصولاٌ مدیران برند تجاری و عوامل تبلیغات و بازاریابی که استراتژی های بهبودی صداقت به مشتری را در نظر میگیرند، باید ارزش مدیریت یک انجمن آنلاین مربوط به برند تجاری خود را به خوبی درک کنند. یافته های این مطالعه حاکی از این است که باید روش های قابل ملاحظه ای برای افزایش رفتارهای صداقت برند تجاری ایجاد شود، مخصوصاٌ برای برند هایی که به دنبال گسترش نفوذ خود در بین بازارهای چینی مربوط به زنان هستند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: An intrusion detection and prevention system in cloud computing
عنوان فارسی مقاله: سیستم تشخیص و اجتناب از تهاجم در رایانش ابری
دسته: کامپیوتر - شبکه - فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 42
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
 ساختار باز و توزیع‌شده‌ی سرویس‌ها و رایانش ابری را می‌توان یکی از اهداف مدنظر مهاجمین حملات سایبری احتمالی دانست. به دلیل ماهیت باز و خاصی که در سیستم‌های تشخیص و اجتناب از تهاجم مرسوم و سنتی (IDPS)  وجود دارد، نمی‌توان از این سیستم‌ها برای توسعه در محیط‌های رایانش ابری استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم آخرین فن‌های مدیریت هشدار و IPDS که توسعه‌یافته است را موردبررسی قرارداده و آگاهی‌هایی را در اختیار پژوهشگران قرار دهیم که برای این کار، یک بررسی جامعی را بر روی راه‌حل‌های ممکنی که در این زمینه ارائه‌شده است انجام داده تا بتوانیم در محیط‌های رایانش ابری، چنین حملاتی را تشخیص داده و از آن‌ها اجتناب کنیم. با در نظر گرفتن مشخصه‌های IDPS ها و سیستم‌های رایانش ابری، یک لیستی از نیازمندی‌هایی را که برای مدیریت رایانش خودکار و مفاهیم مربوطه‌ی آن نیاز است ارائه داده‌ایم همچنین از یک نظریه‌ی فازی به‌منظور پاسخ به این نیازمندی‌ها استفاده نموده‌ایم.
واژگان کلیدی:
تشخیص و اجتناب از تهاجم، رایانش ابری، هستی‌شناسی، تصحیح هشدار، نیازمندی‌های سیستم
 
فهرست مطالب
چکیده...............................................................................1
1.مقدمه............................................................................2
1.1هدف پژوهشی.............................................................3
1.2محدودیت‌ها و کرانه‌ی پژوهشی........................................4
2. هستی‌شناسی سیستم‌های تشخیص و اجتناب از تهاجم......5
2.1لایه‌ی عملیات.................................................................6
2.2لایه‌ی ساختاری.............................................................12
3.  IDPS مدرن فعلی...........................................................15
3.1سیستم اجتناب و تشخیص از تهاجم..................................15
3.2مدیریت آلارم..................................................................22
4. سیستم‌های تشخیص و اجتناب از تهاجم در رایانش ابری.........23
4.1مشخصه‌های سیستم‌های رایانش ابری..............................25
4.2چالش‌های توسعه‌ی IDPS در محیط‌های رایانش ابری.............27
4.3IDPS مبتنی بر ابری جدید.............................................28
4.4نیازمندی‌های .................................................................34
5.مباحث............................................................................38
6.نتیجه گیری......................................................................42

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Financial evaluation program for construction projects at the pre-investment phase in developing countries: A case study
عنوان فارسی مقاله: برنامه ارزیابی مالی برای پروژه های ساخت در فاز پیش سرمایه گذاری در کشور های در حال توسعه :مطالعه موردی
دسته: مدیریت - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
صنعت ساخت در خاورمیانه یک بخش موثر از اقتصاد جهانی را نمایندگی می کند.در هر سال میلیونها دلار در پروژه های ساخت مختلف صرف می شود.این پروژه ها معمولاً از چندین فازمختلف که آغاز می شود از فاز پیش سرمایه گذاری ،فاز طراحی مفهوم ودر آخر فاز های ساخت و کمیسیون گذرمی کنند .مدیریت مالی یک رویکردخلاق سازمان یافته با هدف کاهش ریسک است.آن بر ارزیابی مالی به عنوان یک مسئله مهم تمرکز می کند؛بدین ترتیب آن زمینه مورد مطالعه برای افراد شاغل ومحققین ساخت در مدت زمان طولانی بوده است.
این سند یک برنامه پیشنهادی به زبان کامپیوتر کدگذاری شده وبرای تسهیل فرآیند ارزیابی مالی برای پروژه های ساخت در فاز پیش سرمایه گذاری برای یک کشور در حال توسعه طراحی شده را نشان می دهد.
نتایج این برنامه پیشنهادی آشکار می کند که آن قادر است به سرمایه گذاران اطلاعات مالی در مقاطع مختلف از پروژه به خصوص در زمینه ساخت بدهد.اعتبار مدل پیشنهادی با استفاده از مطالعه موردی تست شده است.
کلمات کلیدی:
ارزیابی مالی؛امکان سنجی ؛ارزش خالص فعلی؛سرمایه گذاری ؛ریسک؛نقود ورودی /خروجی؛خاورمیانه؛مصر؛ برنامه
1.مقدمه:
طی دهه گذشته تحقیق روی پروژه های ساخت توسعه پیدا کرده اند.این تحقیق آشکار ساخته است که یک پروژه ساخت ،وقتی که در محدوده خصوصیات فنی عمل می کند ودر طی زمان و بودجه هدف کامل شده است، بیشتر موفق است.آن همچنین باید برای سهامداران راضی کننده باشد.متاسفانه با توجه به دلایل مختلفی ،عملکرد پروژه های موثر در صنعت ساخت عادی نیست بخصوص در کشورهای در حال توسعه (نگوین و همکاران  ،2004) .

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: A Survey on Fuzzy Implication Functions
عنوان فارسی مقاله: رویکردی بر توابع استلزام فازی
دسته: کامپیوتر - فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
یکی از عملیات های کلیدی در منطق  و استدلال تقریبی فازی، استلزام فازی است، که معمولاٌ به وسیله ی یک عملگر باینری I، که تابع استلزام نام دارد، صورت میگیرد.بسیاری از قوانین فازی که بر مبنای سیستم ها میباشند، پروسه ی مداخله ی خود را به وسیله ی این عملگرها صورت داده و مسئولیت انتشار عدم قطعیت در استدلال فازی را نیز بر عهده میگیرند. علاوه بر این، آنها ثابت کرده اند که در سایر حوزه ها مانند مقایسه ی روابط فازی، معادلات رابطه ای فازی، ریخت شناسی ریاضی فازی و پردازش تصاویر نیز کاربرد دارند. هدف این مقاله، ارائه ی رویکردی در زمینه ی توابع ضمنی فازی بوده که معمولاٌ به وسیله ی سایر عملگرهای تراکم نیز تشکیل میشوند.
4 روش مرسوم برای تعریف این استلزامات و مشخصه های آنها در حوزه های گسسته نیز بررسی میشود.
واژگاه کلیدی: تابع تراکم، استلزام گسسته، معادله ی عملیاتی، تابع استلزام، t-conorm، t-norm

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: franctal dimension segmentation isolated speech
عنوان فارسی مقاله: تقسیم بندی ابعاد عملی: تشخیص گفتار ایزوله شده(مجزا)
دسته: کامپیوتر و فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله قصد داریم استفاده از هندسه ی فراکتال  را برای تقسیم بندی سیگنال های دیجیتال مورد بررسی قرار دهیم. یک متد تقسیم بندی بافت را معرفی خواهیم کرد که بر مبنای بعد فراکتال  خواهد بود. با استفاده از این روش، تغییرات صورت گرفته در بافت موجود در امتداد یک سیگنال یا تصویر را میتوان بر حسب تغییرات در بعد فراکتال توصیف کرد.
با استفاده از تحلیل نوسانات فضایی  در بعد فراکتال بدست آمده با استفاده از روش پنجره ی حرکتی مرسوم، یک سیگنال دیجیتال یا تصویری را میتوان بر اساس بافت بخش بندی کرد؛ این همان اصل بخش بندی بعد فراکتال (FDS)    میباشد.
در این مقاله،  ما از این نوع بخش بندی بافت بر روی سیگنال های گفتار ایزوله شده استفاده خواهیم کرد.
متد های مربوط به محاسبه ی بعد فراکتال را نیز با هدف تمرکز بر روی روشی که از تابع چگالی انرژی(FSDF) مربوط به سیگنال فراکتال مقیاس بندی تصادفی استفاده میکند، مورد بازبینی قرار خواهیم داد.
FDS در یک سری سیگنال گفتار مختلف بکار گرفته شده است و نتایج آن برای واژه ها و مؤلفه های مجزا(مانند سایشی)  که این واژه ها از آن بدست آمده است. به طور خاص، نشان داده شده است که سیگتال های گفتار پیش فیلترینگ با یک فیلتر گذر سطح پایین دارای شکل 1/K خواهند بود. این خصیصه باعث شده تا سطح اطمینانی از این روش در بخش بندی گفتار بدست آید که منجر به ارائه ی شِمای تطابق الگو شده که باید آنرا بر مبنای FDS به صورت انحصاری طراحی کرد.
1.مقدمه
تشخیص گفتار، یک دامنه ی جدیدی از سرویس های محاسباتی را که قابلیت های انسانی را توسعه میدهد معرفی کرده است، که از نیازمندی های اجتماعی آن به منظور افزایش بهره وری آن استفاده میکند.
برای مثال تشخیص واژه مجزا،  میتواند برای ثبت سیستم حمل در  انبار ها و یا تشخیص و شمارش آیتم ها به منظور کنترل دارائی مفید باشد. این امر نیاز به یک وقفه ی کوتاهی در قبل و بعد از گفتار و سخن که باید به صورت کلی تشخیص داده شود، دارد[1]. به عبارت دیگر، این واژه ها به صورت مجزا بیان میشوند. توقف بین واژه ها باعث ساده شدن تشخیص خواهد شد، چرا که تشخیص نقاط نهایی را آسان میسازند.(مثلاٌ شروع و پایان هر کلمه) و باعث کمینه شدن تأثیرات گفتار کلمات به صورت چسبیده پشت سر هم  خواهد شد. علاوه بر این، واژه های مجزا به صورت دقیق تلفظ میشوند، چرا که نیاز برای توقف بین واژه ها باعث شده تا روانی گفتار با اختلال روبرو شده که در غیر اینصورت، باعث ترغییب تلفظ طبیعی تری و با سطح دقت کمتری خواهد شد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: A Survey on Power Management Techniques in Wireless Sensor Network
عنوان فارسی مقاله: تکنیک های مدیریت انرژی در شبکه های سنسوری بی سیم
دسته: کامپیوتر - فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 6
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
یک شبکه ی سنسوری بی سیم(WSN)  را می توان شبکه ای موردی (Ad-Hoc) دانست. در شبکه ی سنسوری بی سیم، گره ها در داخل یک شبکه ی مشارکتی سازمان دهی میشوند. WSN را میتوان شبکه ای دانست که شامل گره های متصل به منبع باتری بوده و وظیفه ی این گره ها، مسیر یابی داده ها از گره ی منبع به مقصد میباشد. هر گره، برای انتقال یا دریافت داده ها در شعاع دریافت یا ارسال ، انرژی مشخصی را مصرف می کند. بنابراین، مدیریت انرژی در این شبکه ها، یکی از مباحث عمده ای برای شبکه های سنسوری بی سیم مطرح میشود. در این مقاله، مطالعه ای بر روی شِماهای متعددی که مدیریت انرژی را به منظور بیشینه سازی بهره وری در WSN مد نظر دارند، پرداخته شده است.
واژگان کلیدی: مدیریت انرژی ، MLRP،DSDV،DRS،MERP،  مسیریابی، شبکه های سنسوری
1.مقدمه
یک شبکه ی سنسوری بی سیم(WSN) را میتوان به عنوان شبکه ای از گره های کوچک، خودمختار و متصل به منبع انرژی باتری در نظر گرفت که عموماٌ فاقد محدودیت های انرژی هستند. در صورتی که بعضی از منابع،مسیر خود را به سمت مقاصد هماهنگ نسازند، این امکان وجود داشته تا یک یا چند گره در شبکه، به دلیل استفاده ی بیش از حد از منابع انرژی، از نظر انرژی تخلیه شده و شبکه ممکن است دچار وقفه گردد. در صورت بروز این مشکل، انرژی موجود در منابعی که ارتباط خود را با منبع از دست داده اند اتلاف شده و هیچ راهی برای مسیریابی داده ها و ارسال آن به مقصد باقی نمی ماند. شبکه ی نشان داده شده در شکل 1 را در نظر بگیرید. این شبکه شامل ده گره بوده که از بین آنها، سه گره ی منبع و یک گره نیز مقصد را تشکیل داده اند. یک یال بین دو گره،  حاکی از این بوده که با این فرض که ارتباطات دوطرفه می-یاشد،گره ها می توانند با هم محاوره داشته باشند. در داخل شبکه، گره های خاصی وجود داشته که بدیهی است انرژی بیشتری را برای حفظ اتصالات خود، نسبت به سایر گره ها مصرف می کنند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Efficient exactoptimizationofmulti-objectiveredundancyallocation problems inseries-parallelsystems
عنوان فارسی مقاله: بهینه سازی دقیق مسائل تخصیص افزونگی چند هدفه، در سیستم های موازی-سری به صورت کارآمد
دسته: مهندسی سیستم ها
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله قصد داریم یک روش مبتنی بر تجزیه را به منظور حل دقیق مسئله ی تخصیص افزونگی چند هدفه برای سیستم های موازی –سری  ارائه دهیم. مسئله ی تخصیص افزونگی را میتوان یک شکلی از بهینه سازی قابلیت اطمینان   دانست که مورد توجه مطالعات زیادی قرار گرفته است. اغلب این مطالعات، مسئله ی تخصیص افزونگی را به عنوان یک مسئله ی تک هدفه در نظر گرفته اند که قابلیت اطمینان سیستم را بیشینه نموده و یا هزینه ی مربوط به محدودیت های خاصی را کمینه میسازد. مطالعات کمی نیز وجود دارند که مسئله ی تخصیص افزونگی را به عنوان یک مسئله ی بهینه سازی چند هدفه در نظر گرفته اند و متکی به روش های راه حل فرا هیروستیکی  بوده اند. اگرچه روش های فراهیروستیکی با محدودیت های زیادی روبرو هستند: این روش ها مسئله ی بهینه بودن را تضمین نکرده و مهم تر اینکه ممکن است همه ی نقاط پارتو بهینه  را تشخیص ندهند. در این مقاله ، مسئله ی تخصیص افزونگی را به عنوان یک مسئله ی چند هدفه –که یک مورد کاربردی رایج میباشد- در نظر میگیریم. از این رو مسئله ی اصلی را به چندین زیر مسئله ی چند هدفه تجزیه کرده و زیر مسائل را به صورت دقیق و کارآمد حل میکنیم و سپس به صورت سیستماتیک راه حل ها را ترکیب میکنیم. روش مبتنی بر تجزیه میتواند تمامی راه حل های پارتو بهینه را  برای مسئله ی تخصیص افزونگی ایجاد کند. نتایج آزمایشی نیز نشان داده است که این متد پیشنهادی،  نسبت به متد های هیروستیک دارای عملکرد بهتری بوده است.
واژگان کلیدی: مسئله ی تخصیص افزونگی، بهینه سازی چند هفه، تجزیه، سیستم های موازی-سری

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Network Coding Based Reliable Broadcast Protocol in Multi-Channel Multi-Radio Wireless Mesh Networks
عنوان فارسی مقاله: کدینگ شبکه، بر مبنای پروتکل همه پخشی ایمن در شبکه های مِش بی سیم چند کاناله، چند فرکانسی
دسته: کامپیوتر - فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
شبکه های مِش بی سیم  (WMNs)چند کاناله-چند فرکانسه(MCMR)  را می توان یکی از نمونه  شبکه های بی سیم چند هاپه  دانست. در یک MCMR WMNs مرسوم، هر گره دارای چندین پیام رادیویی با چندین کانال موجود بر روی هر رادیو می باشد، که به گره ها اجازه داده تا بتوانند ارسال و دریافت های همزمانی داشته باشند. بناباین، کارائی شبکه نیز بهبود پیدا می کند. همه پخشی ایمن، به عنوان یک تکنولوژی کلیدی در WMNها می تواند انتقال داده ها را به صورت مؤثر و کارآمد فراهم سازد.GreedyCode یکی از کدینگ های شبکه بوده که بر مبنای پروتکل همه پخشی ایمن میباشد. این کدینگ به وسیله ی گروه ما قبلاٌ پیشنهاد شده بود. در این مقاله، ما سناریوهای همه پخشی یک به چند را در نظر می گیریم  و یک پروتکل جدید GreedyCode ایمن را ارائه خواهیم داد که از دو جزء تشکیل شده است: تخصیص زمان و برنامه ریزی لینک.
به طور خاص، ما یک استراتژی تخصیص کانال سطحی (LCAS) را پیشنهاد میکنیم و تعداد بسته های داده ای را که قرار است در هر زمان بر اساس اطلاعات بازخورد ارسال شود را نیز از گره های همسایه ی هاپ مشخص می کنیم. علاوه بر این، هر گره ی واسط که داده ها را به صورت کامل دریافت می کند ، می تواند آن داده ها را به گره هایی ارسال کند که دیگر این پروسه را تکرار نکند. این پروسه تا زمانی که تمامی گره های مقصد داده ها را به صورت کامل دریافت کنند، تکرار می شود. نتایج شبیه سازی نشان میدهد که روش ما دارای تأخیر بسیار کمی در شبکه و توان کاری بالایی نسبت به پروتکل های جاری مانند Greedy Code ، MCM و غیره میباشد.
1.مقدمه
شبکه های مِش بی سیم  (WMNs)چند کاناله-چند فرکانسه(MCMR)  را میتوان یکی از نمونه های شبکه های بی سیم چند هاپه  دانست. این شبکه ها، به وسیله ی موازی سازی ارسال بسته ها بر روی چندین کانال و فرکانس، توان کاری شبکه را افزایش می دهند. همچنین از این شبکه ها می توان در مسئله ی Last Mile برای توسعه ی اتصالات اینترنت استفاده کرد[1].
همه پخشی ایمن به عنوان یک تکنولوژی کلیدی می تواند انتقال داده ها را به صورت ایمن فراهم سازد، از این رو این یک مسئله ی اساسی است که چطور یک گره می تواند این اطمینان را پیدا کند که داده ها را به صورت کامل علیرقم کیفیت پایین لینک ها دریافت کرده است.
کدینگ شبکه(NC) که توسط Ahlsede[2]  پیشنهاد شد، باعث افزایش کارائی شبکه می شود. به وسیله ی ترکیب محتوای بسته های چند تایی قبل از ارسال، و همه پخشی بسته های کدگذاری شده ی متفاوت به وسیله ی گره های واسط، NC باعث کاهش انتقال های دوگانه یا چندگانه می گردد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: A Survey on Fuzzy Implication Functions
عنوان فارسی مقاله: رویکردی بر توابع استلزام فازی
دسته: کامپیوتر - فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
یکی از عملیات های کلیدی در منطق  و استدلال تقریبی فازی، استلزام فازی است، که معمولاٌ به وسیله ی یک عملگر باینری I، که تابع استلزام نام دارد، صورت میگیرد.بسیاری از قوانین فازی که بر مبنای سیستم ها میباشند، پروسه ی مداخله ی خود را به وسیله ی این عملگرها صورت داده و مسئولیت انتشار عدم قطعیت در استدلال فازی را نیز بر عهده میگیرند. علاوه بر این، آنها ثابت کرده اند که در سایر حوزه ها مانند مقایسه ی روابط فازی، معادلات رابطه ای فازی، ریخت شناسی ریاضی فازی و پردازش تصاویر نیز کاربرد دارند. هدف این مقاله، ارائه ی رویکردی در زمینه ی توابع ضمنی فازی بوده که معمولاٌ به وسیله ی سایر عملگرهای تراکم نیز تشکیل میشوند.
4 روش مرسوم برای تعریف این استلزامات و مشخصه های آنها در حوزه های گسسته نیز بررسی میشود.
واژگاه کلیدی: تابع تراکم، استلزام گسسته، معادله ی عملیاتی، تابع استلزام، t-conorm، t-norm

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Lean and the working environment: a review of the literature
عنوان فارسی مقاله: مفهوم ناب و تأثیرات آن بر روی محیط کاری
دسته: مدیریت - مدیریت تولید
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف: از زمان پیدایش مفهوم ناب یا Lean و محیط کار، تأثیر آن بر روی کارمندان در سازمان های کاری مورد بررسی قرار گرفته است. هدف این مقاله، ارائه ی رویکردی علمی بر روی تأثیرات ناب در محیط کار و سلامتی کارمندان میباشد.
طراحی/متودولوژی و روش: پایگاه داده های مختلفی در این باره برای مطالعات ناب و محیط کاری مورد بررسی و جستجو قرار گرفتند. به صورت کلی، 11 مطالعه با تأثیرات کمیتی ناب، در این مقاله بررسی شده است. متودولوژی و نتایج حاصله نیز به منظور استخراج اطلاعاتی در مورد مفهوم ناب و تأثیر آن در محیط کاری مورد تحلیل قرار گرفته اند.
 
یافته ها: مدارکی قوی وجود دارد مبنی بر اینکه در شرایط کاری با پیچیدگی کم و کارهای دستی، مفهوم ناب  دارای تأثیراتی منفی بر روی محیط کاری  و سلامتی کارمندان. اگرچه تأثیراتی مثبت در زمینه ی ناب و تأثیر آن بر روی محیط کار نیز وجود دارد، ولی ضروری است تا از مدل های ساده ی علت و معلول شروع کرده تا مدل های بسیار جامع و پیچیده پیش رویم، تا اینکه بتواند ناب و مفاهیم مبهم باز در مورد آن و همچنین تأثیرات مثبت و منفی آنرا درک کنیم.
 
محدودیت ها و استلزامات پژوهش: مدارکی وجود دارد مبنی بر محدودیت هایی که در زمینه ی ناب و تأثیر آن بر روی محیط کاری بیرون از صنعت تولید وجود دارد. در این مقاله فقط مباحث محدودی در زمینه ی یک استراتژی پیاده سازی ارائه شده است.
استلزامات عملی: سازمانی هایی که با افراد ضعیف از نظر جسمانی سروکار دارند، باید تلاش هایی را به منظور اجتناب از محیط کاری ناقض برای کارمندان دستی صورت دهند. نقش کارمندان در کاربرد های عملی ناب  نیز یکی از راه های احتمالی برای توسعه ی یک محیط کاری سالم است.
ابتکار/ارزش: این اولین مقاله ای است که از مدارک بدست آمده از پژوهش های فعلی برای بررسی روابط پیچیده و مبهم بین مفهوم ناب  و محیط کاری صورت گرفته است.
 
واژگان کلیدی:صنایع تولیدی، تولید ناب،کارمندان، نقش کارمندان، محیط کاری، فعالیت پژوهشی، سلامتی، پیاده سازی

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Delay-bounded data gathering in urban vehicular sensor networks
عنوان فارسی مقاله: جمع آوری داده ها در شبکه های حسگر خودرویی شهری ، مبتنی بر روش محدود به تأخیر
دسته: فناوری اطلاعات - کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 29
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
شبکه های سنسوری بین خودرویی  را می توان یک جریان شبکه ای جدید و نوظهور دانست، که برای اپلیکیشن های متعددی در محیط های خودرویی مطلوب بوده و در آن می توان از سنسور های خودرویی به عنوان منابع داده ای و سیستم های ارتباطی بین خودرویی برای انتقالات استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم راه حلی را برای جمع آوری داده ها از یک موقعیت جغرافیایی خاص ارائه دهیم که مبتنی بر شبکه های سنسوری خودرویی می باشد. متد پیشنهادی ما، بازه ی زمانی ای را که در طول آن می توان پروسه ی جمع آوری داده ها را ادامه داد ترفیع و بهبود داده و استراتژی های ارسال بسته های داده ای به سمت جلو از طریق هاپ های چند گانه را، مشابه با پروتکل های مسیر یابی محدود به تأخیر، تغییر می دهد. شبیه سازی ها نشان می دهند که راه حل پیشنهادی ما، از نظر کارائی در جمع آوری داده ها، نسبت به سایر راه حل ها بهتر عمل کرده است.
واژگان کلیدی: 
محدود به تأخیر ، جمع آوری داده ها، شبکه های سنسوری خودرویی
1.مقدمه
پژوهش ها و فعالیت های مرتبط با محاورات داده ای خودرویی، در طی سالیان اخیر در حوزه ی صنعت خودرو و جامعه ی پژوهشی با شتاب بیشتری در حال حرکت بوده است. در  چند سال اخیر، خودروها قادر بوده اند با استفاده از نقاط دسترسی در کنار جاده ها با سایر خودرو ها به محاوره و مبادله ی داده ها بپردازند. ارتباطات خودرویی، باعث فراهم شده سرویس های ایمنی و مفیدی برای رانندگان و مسافرین شده است. تکنولوژی ها و استاندارد هایی که این مسیر را نیز تسهیل ساخته اند، به زودی به ابزارهایی واقعی و ضروری مبدل گشتند: تا زمان نوشتن این مقاله، تکنولوژی رادیویی  IEEE 802.11p که برای ارتباطات خودرویی طراحی گردیده است، اخیراٌ مورد پذیرش قرار گرفته است[1].
 سیستم های ارتباطی بین خودرویی(IVC) ، مبتنی بر ارتباطات مستقیم بین خودروها می باشند و از این رو باعث بروز شبکه های بین خودرویی (VANET)  گردیده اند تا بتوانند پاسخگوی نیازهای کلاس عمده ای از اپلیکیشن های ارتباطی مانند اپلیکیشن های مرتبط با امنیت خودرو و جاده، مدیریت ترافیک، سرگرمی[4]، جمع آوری و انتشار داده ها[5] و غیره باشند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Maintaining Path Stability with Node Failure in Mobile Ad Hoc Networks
عنوان فارسی مقاله: حفظ پایداری مسیر در صورت بروز خطا در گره، در شبکه های موردی (MANET)
دسته: فناوری اطلاعات - کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
با توجه به رشد روزافزون اپلیکیشن های مرتبط با شبکه های بی سیم موردی(Manet)،نه تنها استفاده از آنها برای سرویس های مهم در حال رشد است، بلکه قابلیت اطمینان و پایداری مسیرهای ارتباطی در این شبکه ها نیز از اهمیت قابل ملاحظه ای برخوردار است. یک Manet باید قادر به ایجاد کانال های ارتباطی قابل اطمینانی بوده که بتوان با استفاده از پروتکل های بهبود خطا از آن محافظت کرد. یک روش برای پروتکل های بهبودی خطا، مبتنی بر استفاده از مسیرهای پشتیبان یا مسیرهای چندگانه  می باشد این تکنیک، کانال های ارتباطی پایداری را در شبکه های بی سیم فراهم می سازد، مخصوصاٌ کاربرد های MANET، ولی فعالیت های صورت گرفته شده بر روی چنین پروتکل هایی، بیشتر بر روی پایداری مسیر در صورت وجود خطای لینک متمرکز بوده است. در این مقاله، قصد داریم چنین پروتکل هایی را توسعه داده تا پایداری ارتباط را در صورت بروز خطا در یک گره حفظ کنیم. فعالیت ما ، بر روی حفاظت از مسیر برای ارتباطات بی سیم در صورت وجود خطایی در یک گره متمرکز است تا از این رو بتوانیم استفاده از اپلیکیشن های مرتبط با MANET را بهبود دهیم و چرخه ی عمر شبکه و کانال ها را افزایش داده و همچنین تعداد بسته های تحویل داده شده را نیز افزایش دهیم.
واژگان کلیدی: شبکه های موردی، پایداری مسیر، حفاظت از گره
1.مقدمه
شبکه های بی سیم، با اتصال دستگاه های ارتباطی به صورت سیمی در داخل یک ناحیه ی نسبتاٌ محدود تشکیل می شوند. شبکه های موردی، نوعی از شبکه های بی سیم بوده که در آن، دستگاه های سیال، خودشان مسئول ارتباط با همدیگر بوده و هیچ زیر ساختار متمرکزی برای مدیریت آنها وجود ندارد. دستگاه ها در داخل MANET می توانند در هر جهتی حرکت کرده و بنابراین بین خود و دستگاه های دیگر لینک هایی را ایجاد کنند، که البته از آنجایی که توپولوژی MANET پویا می باشد، این لینک ها به صورت دائم در حال تغییر هستند[1]. هر دستگاه در یک MANET فقط مسئول ترافیک شبکه ی مرتبط با خود نیست، بلکه باید ترافیک های غیر مربوط به خود را نیز به عنوان یک واسط به سمت جلو منتقل سازد. یک مسئله ی اساسی در مسیریابی چندهاپی  در MANET، این بوده که به دلیل ماهیت پویایی در این شبکه ها،  باید یک مسیر کارآمد و صحیح بین منبع و مقصد ایجاد شود. یکی از مهمترین صفات یک سیستم ایمن ، پایداری ارتباط بین یک زوج گره ی بی سیم در محاورات میباشد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: franctal dimension segmentation isolated speech
عنوان فارسی مقاله: تقسیم بندی ابعاد عملی: تشخیص گفتار ایزوله شده(مجزا)
دسته: کامپیوتر و فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله قصد داریم استفاده از هندسه ی فراکتال  را برای تقسیم بندی سیگنال های دیجیتال مورد بررسی قرار دهیم. یک متد تقسیم بندی بافت را معرفی خواهیم کرد که بر مبنای بعد فراکتال  خواهد بود. با استفاده از این روش، تغییرات صورت گرفته در بافت موجود در امتداد یک سیگنال یا تصویر را میتوان بر حسب تغییرات در بعد فراکتال توصیف کرد.
با استفاده از تحلیل نوسانات فضایی  در بعد فراکتال بدست آمده با استفاده از روش پنجره ی حرکتی مرسوم، یک سیگنال دیجیتال یا تصویری را میتوان بر اساس بافت بخش بندی کرد؛ این همان اصل بخش بندی بعد فراکتال (FDS)    میباشد.
در این مقاله،  ما از این نوع بخش بندی بافت بر روی سیگنال های گفتار ایزوله شده استفاده خواهیم کرد.
متد های مربوط به محاسبه ی بعد فراکتال را نیز با هدف تمرکز بر روی روشی که از تابع چگالی انرژی(FSDF) مربوط به سیگنال فراکتال مقیاس بندی تصادفی استفاده میکند، مورد بازبینی قرار خواهیم داد.
FDS در یک سری سیگنال گفتار مختلف بکار گرفته شده است و نتایج آن برای واژه ها و مؤلفه های مجزا(مانند سایشی)  که این واژه ها از آن بدست آمده است. به طور خاص، نشان داده شده است که سیگتال های گفتار پیش فیلترینگ با یک فیلتر گذر سطح پایین دارای شکل 1/K خواهند بود. این خصیصه باعث شده تا سطح اطمینانی از این روش در بخش بندی گفتار بدست آید که منجر به ارائه ی شِمای تطابق الگو شده که باید آنرا بر مبنای FDS به صورت انحصاری طراحی کرد.
1.مقدمه
تشخیص گفتار، یک دامنه ی جدیدی از سرویس های محاسباتی را که قابلیت های انسانی را توسعه میدهد معرفی کرده است، که از نیازمندی های اجتماعی آن به منظور افزایش بهره وری آن استفاده میکند.
برای مثال تشخیص واژه مجزا،  میتواند برای ثبت سیستم حمل در  انبار ها و یا تشخیص و شمارش آیتم ها به منظور کنترل دارائی مفید باشد. این امر نیاز به یک وقفه ی کوتاهی در قبل و بعد از گفتار و سخن که باید به صورت کلی تشخیص داده شود، دارد[1]. به عبارت دیگر، این واژه ها به صورت مجزا بیان میشوند. توقف بین واژه ها باعث ساده شدن تشخیص خواهد شد، چرا که تشخیص نقاط نهایی را آسان میسازند.(مثلاٌ شروع و پایان هر کلمه) و باعث کمینه شدن تأثیرات گفتار کلمات به صورت چسبیده پشت سر هم  خواهد شد. علاوه بر این، واژه های مجزا به صورت دقیق تلفظ میشوند، چرا که نیاز برای توقف بین واژه ها باعث شده تا روانی گفتار با اختلال روبرو شده که در غیر اینصورت، باعث ترغییب تلفظ طبیعی تری و با سطح دقت کمتری خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: A Survey on Power Management Techniques in Wireless Sensor Network
عنوان فارسی مقاله: تکنیک های مدیریت انرژی در شبکه های سنسوری بی سیم
دسته: کامپیوتر - فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 6
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
یک شبکه ی سنسوری بی سیم(WSN)  را می توان شبکه ای موردی (Ad-Hoc) دانست. در شبکه ی سنسوری بی سیم، گره ها در داخل یک شبکه ی مشارکتی سازمان دهی میشوند. WSN را میتوان شبکه ای دانست که شامل گره های متصل به منبع باتری بوده و وظیفه ی این گره ها، مسیر یابی داده ها از گره ی منبع به مقصد میباشد. هر گره، برای انتقال یا دریافت داده ها در شعاع دریافت یا ارسال ، انرژی مشخصی را مصرف می کند. بنابراین، مدیریت انرژی در این شبکه ها، یکی از مباحث عمده ای برای شبکه های سنسوری بی سیم مطرح میشود. در این مقاله، مطالعه ای بر روی شِماهای متعددی که مدیریت انرژی را به منظور بیشینه سازی بهره وری در WSN مد نظر دارند، پرداخته شده است.
واژگان کلیدی: مدیریت انرژی ، MLRP،DSDV،DRS،MERP،  مسیریابی، شبکه های سنسوری
1.مقدمه
یک شبکه ی سنسوری بی سیم(WSN) را میتوان به عنوان شبکه ای از گره های کوچک، خودمختار و متصل به منبع انرژی باتری در نظر گرفت که عموماٌ فاقد محدودیت های انرژی هستند. در صورتی که بعضی از منابع،مسیر خود را به سمت مقاصد هماهنگ نسازند، این امکان وجود داشته تا یک یا چند گره در شبکه، به دلیل استفاده ی بیش از حد از منابع انرژی، از نظر انرژی تخلیه شده و شبکه ممکن است دچار وقفه گردد. در صورت بروز این مشکل، انرژی موجود در منابعی که ارتباط خود را با منبع از دست داده اند اتلاف شده و هیچ راهی برای مسیریابی داده ها و ارسال آن به مقصد باقی نمی ماند. شبکه ی نشان داده شده در شکل 1 را در نظر بگیرید. این شبکه شامل ده گره بوده که از بین آنها، سه گره ی منبع و یک گره نیز مقصد را تشکیل داده اند. یک یال بین دو گره،  حاکی از این بوده که با این فرض که ارتباطات دوطرفه می-یاشد،گره ها می توانند با هم محاوره داشته باشند. در داخل شبکه، گره های خاصی وجود داشته که بدیهی است انرژی بیشتری را برای حفظ اتصالات خود، نسبت به سایر گره ها مصرف می کنند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 33 صفحه بعد